Thursday 24 April 2008

23.04.2008.






No moi!

Eelmisest korrast on jällegi tibakene aega möödas. Viimane blogi oli mu suurepärase päeva kohta ja see teinegi päeva Sasu juures oli superlahe, sest siis oli lisaks treeningule veel mäng, kus ma vahepeal jäin üksi ja Sasu palus mul esmaabi anda kui midagi juhtus. See oli päris praktiline päev. Veel käisime ühe ortoosimeistri juures, kes teeb ka jalanõudele sisetaldasid Sasu žabloonide järgi, mille ta oma klientidelt on võtnud( see on veel üks tema kirg ja minu kirg ka:D..

Synapsiasse naasedes olid jällegi käed-jalad tööd täis, kuid mõte oli ikka veel sportlase juures ja selles, et need kaks päeva oli senini mu parimad:) Sellegipoolest nägin huvitavat aamupalaryhma Synapsias( selline, kus on teatud arv patsiente ja tegevusterapeut ning füsiokas aitavad neil hommikusöögi ja kogu sellega kaasneva toiminguga kuidagi hakkama saada, muidugi võimalikult vähese abiga:) Muidugi olin oma patsientidega, kellestüks on hästi armasaks saanud. Samuti tehti meile tööfüsioterapeudi poolt väike praktikumi sarnane tund, kus räägiti tööasenditest, põhjendati et miks, kuidas jne...ning näidati ka( samas olid ka hooldajad ja õed ja teised, kes patsientidega tegelema peavad, kuid ergonoomikas võibolla nii palju ei mõika). Heli perehdyses rääkisime parapleegikute siirdamistest, probleemidest( eriti õlavöötme omast), ratastooli istme kõrguse reguleerimise olulisusest jne.

Sel nädalal oleme teinud võibolla vähem kui muidu, kuid siiski õpib iga päev midagi uut ja kui parasjagu pole midagi teha, siis midagi ikka leiab...tihti tuleb aidata ning sellega õpib ka palju.

Üritasin sel nädalal olla ühe oma patsiendiga võimalikult terve päeva, et näha, milliseid teisi teraapiaid ta lisaks saab ja kuidas need toimivad( tegevusteraapia oli hästi huvitav:), samuti ratastooli kohandamine( kaks erinevat elektriratastooli, absoluutselt woooow). Samuti osalesin ratastoolirühmas, kus tegime 5le patsiendile staadionil kuuperi testi, mis oli minu jaoks uus ja huvitav. Otseloomulikult oli meil ka meie FT2 rühm, mida peame iga nädal tegema( Laura teeb teisipäeviti, mina neljapäeviti). Täna siis oli taas minu koda ja kasutasin lõpu venituse osas muusikat, mis oli päris mõnus vahelduseks ja nagu patsiendid ütlesid, siis neile meeldis ka väga:)

Phhh...jutt on tulnud selline segane ja üksluine võibolla, aga sellegipoolest annab mingi ülevaate minu tegemistest siin.

Iga päev olen metroo ja bussiga sõites mõelnud sellele, et järgmine nädal ma pean siit ära minema ja see ei meeldi mulle absoluutselt....aga kõik head asjad saavad kunagi l'äbi ja ma pean leppima, agaolen üliõnnelik, et ma Soome valisin, sest ma olen siit PALJU saanud.

Niih...ahjaa..kogu selle koolijutuga unustasiin, et me võtsime ennast täna "kätte" ja käisime Kiasmas ka ära...päris spets muuseum on...suuuuuuuuur ja ilus( vast pisut väiksem kui Kumu, kuid omapärane)..nii et kultuuriliselt olen nüüd ka haritud..hahaa.

Täpselt nädala pärast olen ma sel ajal juba kodumaal..

Seniks morjens..olge muskad!

2 comments:

Mikk said...

Jah...tegelikult ma arvan teadvat mida sa öelda tahtsid ja tegelikult on kõige tähtsam ju see et sa üldse midagi öelda tahtsid...sa oled väga väga hea Kadri!

kallistan.

PS! Eestis pole muru rohelisem...lihtsalt kevad pole soomes veel alanud!

katzsoomes said...

hihihiiiiii...see on ka võimalus jah:)..Sina oled ka väga hea Mikk:P