Tuesday 15 April 2008

15.04.2008

Meeletu moi!
Täna ma lihtsalt pean kirjutama, kuna mul oli niiiiiii äge päev. Lõpuks ometi sain seda näha ja teha, mis on see, mida ma tegelikult tahan.:D..Nimelt oli terve päev (12 tundi ehk siis 8-20) ühe erafüsio juures ja saatsin tema igat sammu. Sasu on ta nimi ja tal on oma praksis (ortofysio, kesklinnas, kus peamsield tulevad probleemidega sportlased aga ka paljud teised) ning peale selle tegeleb ta sisetaldade valmistamisega, koolitab sportlasi ja treenereid vigastuste osas ning on füsioterapeut jalgpallimeeskondades( noorte rahvusmeeskond ning meeste rahvusmeeskond) ja kõiges selles oli mul täna võimalik osaleda.
Hommik möödus kliinikus, siis sõitsime Finnair Stadiumile( kus oli meeste treening). Ma lihtsalt ahhetasin ja ei suutnud oma silmi uskuda et olen areenal..päris nendes õigetes ruumides, päris seal, päris treeningul päris päris kõige juures....vapustav!!! Kõik teipimised ja vigastuste diagnoosimine jne...aaaaaaah:D:D:D...Siis oli lõuna ja siis mängutehnika õppimine( video ja treenerid ja loeng ja mängijad...noored). Siis noorte treening ja siis jälle teipimine ja kõik teised tegevused. Õhtu lõpus sõitsime 29 kilti Helsingist eemale, et koolitust läbi viia( vigastuste oma, mis oli sjuuuuuuuper!!!!!!).
Sasu on suurepärane inimene, füsio, positiivne, heasüdamlik jne jne..kui mina vajaks füsiot, siis tema oleks minu ideaal, kelle poole pöörduda, sest ta teab niiiiiiiiiiii palju ja ei ole kitsi oma teadmisi inimese kombel jagama ja lahti seletama. PLuss see veel, et igal pool kus käisime või keda nägime, ta tutvustas mind ja ma tundsin koguaeg et olen seal, et olen oluline ja vajalik!
Päeva lõpp oli hiline, kuid sellegipoolest olen veel energiat täis, sest süda on nüüd rahul ja kopsud värsket õhku täis( 9 tundi veetsin väljas...areenal, staadionil jne jne)..Uni tuleb hea kindlasti ja homne päev on veel ees, taas koos temaga ning siis naasen tagasi Synapisasse, kus on eelviimane nädal käimas.
Varsti lõppeb ära see kõik siin ja ma ei taha isegi mõelda, mis siis aab. Seni aga naudin olukorda...ja nädalavahetus tuleb lill, sest Laural on sünnipäev:D:D...jehuuuu
Morjens...päikest ja tuult ja kõike ilusat!

1 comment:

Jantsu said...

Nii maru on lugeda sinu nii marudast päevast. Isegi oleks hea meelega sellise päeva veetnud. Väga lahe...Aga tead, me juba varsti-varsti näeme ja siis saame muljetada. Ja saame kõigi kallikestega kokku saada ja teha aiapeo minu juures...Musitan-kallistan!