Tuesday 25 March 2008

25.03.08 Esimene päev Synapsias

Tere jälle!
Täna hommiku põrutasime siis uude kohta, nimelt Helsingi kõige suuremasse neuroloogilisse keskusesse Synapsiasse. Sinna saamisega oli nats nali, kuna tundub nii, et buss, mille peale me arvestasime jõuda, kõib nii nagu soovib...kuid oh õnneks, siiski õnnestus meil kuidagimoodi pärale jõuda..ja õigeks ajaks:)jehuuuuu!
Meid ootas kohe üks füsio(häbi on nüüd küll, aga tema nime ma ei mäleta, sest me lihtsalt tutvusime täna liiiiiga paljude uute inimestega ja minu aju ei suuda kõike korraga kohe salvestada:)..ühesõnaga me andsime oma nimed, meile tehti eriti spetsid kaelas kantavad magnetkaardid meie nimedega ja kuna alguses kohe sai suheldud soome keele, ei vaevutudki sinna peale trükkimast, et me oleme virosta vaid seal seisab vaid "Kadri Janson fysioterapia opiskelija" ja siis veel igasugu logod ja värgid ja aadressid. Seejärel juhatas tore füsio meid riidekappi, kus rippusid ilusti värvikombinatsioonis püksid, pluusid, vestid...ja me valisime omale riided( tumesinised püksid, ses valged lähevad ju kohe kakaseks:) ja siis punane ilus pluus mingi logoga), siis läksime pukuhuonesse ja panime riide. Mingi imeväikse kapi saime ka kuhu hiljem oma kotid koos väärtuslike asjadega sisse pressisime. Seejärel tehti tuur maja peal ja tutvustati erinevaid korruseid ja osakondi. Homme võtan voldiku ja siis kirjutan teile täpselt, mis ja kuidas seal kõik käib, sest praegu ei ole kõik numbrid ja asjad peas lihtsalt.
Otseloomulikult oli meile juba tänaseks esimeseks päevaks kõva programm valmis tehtud( deem..ma just mõtlesin, et saame varem tulema, kuna meie hispaania chiika hommikul otsustas 6st, et on vaja hakata midagi keetma ja kolistama köögis, seega minu magatud tunde on 4 siiani..ja ma pole üldse rahul). Homme kohtume lodetavasti ühe oma päris juhendajaga ja siis paneme paika,et meie päevad nii pikad poleks, kuna kooli koordinaatoriga sai juba räägitud msi süsteemiga me käima hakkame, lihtsalt infosulu tõttu ja arvatavasti suurte möödunud pühade pärast ei ole kõik kõigega veel kursis:). Keskuse kohta ütleks veel lühidalt, et täielik ahaaaaa ja ohooooo šokk oli, kuna vahendeid, ruume ja võimalusi on niiiiiiiiiiiiiiii palju lihtsalt. Hea on ka see, et meessoost soome füsiod ei leia, et see töö väga paha oleks ja seetõttu on meesfüsiosid seal ka( jällegi hea vaadata, et mida ja kuidas nemad siis teevad..siiani tundusid päris asjalikud kui vaid tööergonoomika välja jätta, millega muidugi kõigil seal natukene puudusi on). Natukene meenutab Haapsalu neurologilist keskust...natukene..võibolla see patsiendi-füsio suhe ja see saalivärk..aga üldmastaabis vast mitte:) meil on ikka kõvasti arenemisruumi veel.
Päeva kokkuvõtteks võib öelda, et olen väga rahul( ülirahul oleks vast siis kui ma oleks täna eriti kraps olnud ja puhanud:D:D) ja ootan uusi katsumusi ja teadmisi ja kõike. Oma patsiendid saame ka ja otseloomulikult "õnnestub" meil läbi seal viia mitmeid ja mitmeid rühmatunde(muhahaaaa...irooniaga).
Phhhh nüüd olen eriti vässukas ja see tee,mille oma ärakadunud hääle jaoks tegin ei olnud hea mõte, kuna silm vajub iseenesest sooja auru sisse hingates kinni. Mind oleks vaja kõvasti raputada praegu, sest magama ei tohi jääda...võrkpallitrenn ootab veel ees 20.30-22.30..phhh..ja sinna ma minemata mitte mingil juhul ei jäta!!!:)
Ilmad on ikka veel külmad( ja nagu ma kodus olles aru sain, ei ole Eestiski need kiita:)..
No sauks siis natsaks:9 olge muhedad ja lugege ikka minu blogi vahepeal kui mitte midagi muud teha pole:)
Saupakaaaa:P

1 comment:

Jantsu said...

Tead sa Kadri! Sina oledki minu päikseke, kirjutad mulle blogisse nii armsaid kommentaare, et alati tahaks sind puruks kallistada!:)
Igal juhul olen ma maru rahul, et ma siin olen ja koduigatsust ei ole absoluutselt. Vahepeal on natukene väss aga see läheb kiirelt mööda. Ja meil on siin super ilmad viimasel ajal, lund on maru palju ja külm on ja sajab koguaeg juurde. Ja päike paistab hommikul, maru hea on päikesega koos ärgata, sest ma peangi ärkama ju kl 6, et ilusti kl 7.30-ks tööle jõuda.
Ja tahaks sind näha küll juba, kuid üks võimalus on, et kui meil siin praktika läbi siis tulen peale oma sünnipäeva nädalaks Helsinkisse, sest ema on ka seal ja meil on vaba korter. Aga see on veel väga võib-olla.
Igal juhul minu kallisületäis on sama suur ja ajab samamoodi üle maru hullusti.
Kallidmusidpaid minu kallikesele!